Strona główna » dla niego/for him » A teraz coś dla Niego

A teraz coś dla Niego

Oto jak poradziłam sobie ze spodenkami  do spania/do domu dla Niego. Zwykłe, proste,cienkie , jeszcze bez rozporku, sznurków, kieszeni i innych udziwnień, na gumce, ale to moje pierwsze męskie szycie:)

Skopiowałam na papierze inne spodenki, pomierzyłam trochę modela: pas, biodra wew długość nogawek, zew. długość nogawek, obwód uda. Zaznaczyłam sobie nogawki przodu i tyłu.

20140824_222442 20140824_224038 20140824_224848

Początkowo miałam zamiar nie wszywać  osobno paska, okazało się to jednak dla mnie za trudne aby tylko założyć materiał i wsunąć gumkę. Skończyło się zatem na doszytym pasku, gumka i są.

SONY DSC

Jemu się podobają, a Wam! Czasami wystarczy tylko trochę wyobraźni i dobrych chęci. Chcieć to móc.

Czy Was też najbardziej stresuje szycie dla najbliższych?:)

4 thoughts on “A teraz coś dla Niego

  1. Jeszcze nie szyłam nikomu poza mężem, więc luz 🙂
    Podkroje kroku też na czuja wyrysowałaś? Podobnie skopiowałam spodnie dla siebie, ale kontrolnie porównałam z jakimś burdowym wykrojem różnice między tyłem a przodem.
    Twoje gatki super wyszły, teraz może taśmowo powielać 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    • Przyznaję, tym razem to przypadek:) Jak uszyłam to dopiero zwróciłam na to uwagę. Pierwszy raz szyłam z materiału w kratkę. Człowiek uczy się całe życie, następnym razem od razu będę miała to na uwadze:)

      Polubienie

Skomentuj

