Strona główna » dla niego/for him » Jak przetrwać oczekiwanie na tkaniny?

Jak przetrwać oczekiwanie na tkaniny?

Pisałam na facebook, że czekam na 2 przesyłki materiałów. Walczę ze sobą, żeby czegoś nie uszyć, ale obiecałam 2 sukienki i spodnie i nie mogę teraz zacząć innych projektów…Materiały, na które czekam nadal nie przyszły a mnie aż nosi, żeby do maszyny usiąść. W domu mam już mnóstwo ścinek, resztek więc chyba była najlepsza pora zrobić coś o czym od dawna myślałam:

IMG_6677 IMG_6681 IMG_6683Nie jest to szyciowy projekt, ale nie wiem, jak Wam, ale mi się podoba, chyba rozpocznę produkcję masową.

 

 

6 thoughts on “Jak przetrwać oczekiwanie na tkaniny?

  1. Ewa narazie tu tylko przelotem bo mam wyrzuty sumienia że dziś tylko po necie buszuje ale to jest prześliczne Rewelacyjnie wyszło. Pozdrawiam
    Pola 🙂
    Wiesz jaka.

    Lubię to

      • Ewa proszę Cię nie mów tak. Bardzo Cię proszę.
        Pięknie Szyjesz. Nie boisz się próbować a to ważne.
        A ja coś tam umiem bo zajmuje się tym od lat. Ale uczę się nadal i zadziwia mnie ten świat. Lubię się bawić odkrywać.. . I Cieszyć! jak mi wyjdzie i jeszcze innym się podoba. Odkryłam to ze zdziwieniem.
        A blog trochę się boję. .. Ale ostatnio koleżanka mnie też zmobilizowala słownie. Było to również przyjemne.
        Nigdy więcej nie chce słyszeć od Ciebie tego tam określenia jasne!
        Nie lubię tego bo mi też obrazu pióra opadają a Nam skrzydła mają rosnąć.
        No to sobie wyjasnilysmy.

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

