Strona główna » dla dzieci/kids » Niebanalne spodenki dresowe

Niebanalne spodenki dresowe

Minęło lato i jak każda mama zauważyłam duże braki w garderobie moich chłopaków. Niewiele myśląc wzięłam się za szukanie fajnych „dresówek”, bo spodni dresowych chłopakowi nigdy za wiele. No i nabyłam 2, w świetnych chłopięcych wzorach, a wierzcie mi znalezienie fajnych materiałów dla chłopaka nie jest łatwe. Są same róże, baletnice, kwiatki albo gładkie. „Dresówka” jest ciepła 300g, z mieszkiem od spodu. Materiały kupiłam Klaudii Nejman na Facebook, ma bardzo duży wybór tkanin, a do tego kontakt jest rewelacyjny, więc z czystym sumieniem mogę polecić! A do tego dostałam (nie) mały prezencik.

10590644_1600847806809044_8686416338369193411_n

Kolejny raz nie miałam gotowego wykroju, tylko skopiowałam spodnie, które już mam nieco je powiększając i przede wszystkim wydłużając nogawki o ok 5cm.

IMG_6694

 

Kupiłam po metrze wąsów i piratów (tak nazwał czaszki Franek), z każdego uszyłam po 1  parze spodni dla synków. Franek ma 2 fasony, jeden ze ściągaczem i wąskimi nogawkami (piraci), drugi ma proste nogawki, bez ściągaczy (wąsy). Ludwik ma obie pary takie same.

Zostało mi materiału jeszcze  przynajmniej na komplet czapka i komin w każdym wzorze, które niebawem uszyję.

Ściągacz, gumka 5 cm, jeden wieczór i 4 pary portek gotowe!

kolaz3

Niby nic, ktoś by zapytał: po co szyć, skoro tyle jest spodni w sklepach? Pomijając ogromną przyjemność szycia, to gdzie znajdę taki oryginalny wzór, fason taki jak chcę i do tego za takie pieniądze? No i nie trzeba biegać po sklepach, czego osobiście ostatnio bardzo nie lubię. Najważniejsze, że maluchom się podobają!

Za efekt daję spodniom 8

W skali trudności 2 (bardzo, bardzo łatwe)

Czy uszyję inne spodnie dla chłopaków- Na pewno, może nawet bardziej pobawię się detalami:)

8 thoughts on “Niebanalne spodenki dresowe

  1. Jestes mega Ja dopiero zaczynam przygode z szyciem i dzieki tobie choc wiem gdzie kupic sprawdzona tkanine bo dlachlopca na teraz cieolejsze bardzo trudno znalezc. Pokazalas to super dziekuje bede sie uczyc dalej od Ciebie

    Polubione przez 1 osoba

    • Bardzo dziękuję. To bardzo motywujące gdy ktoś docenia Twoją pracę. Aż chce się szyć:) Robienie na drutach to dla mnie czarna magia, więc bardzo ppdziwiam.

      Lubię to

Skomentuj

