Z niechęci do kabli!

Znacie to?

IMG_6783

Osobiście strasznie tego nie znoszę i wiele razu zastanawiałam się co  zrobić, żeby raz na zawsze zapanował względny porządek w kablach. Oczywiście sama też przykładam rękę do takiej sytuacji:)  Wiele rozwiązań przetestowałam, pudełka się nie sprawdzają bo ostatecznie zawsze kończy się na  wielkim motku  z kabli, zawijanie też kiepsko się sprawdza…

Najpierw zainspirował mnie organizer,  na http://bag-a-porter.pl/,

a później znalazłam taki oto tutorial i BINGO! Pomyślałam: To jest to! Jedyne co zmieniłam to wielkość, uszyłam większy:)

kolaz6Jak już uszyłam przyszła taka refleksja, ciekawe jak długo będziemy chować tu kable:)

Skomentuj

