Strona główna » dla dzieci/kids » „Krok po kroczku, krok po kroczku(…) idą Święta”

„Krok po kroczku, krok po kroczku(…) idą Święta”

Nie da się uciec przed Świętami i nie da się ukryć, że zbliżają się do nas wielkimi krokami. Nie da się też nie zgodzić ze słowami „Karpia” puszczanego co roku w radiowej Trójce, że to „najpiękniejsze w całym roczku” Święta.

Tak wiem, strasznie się skomercjalizowały, w sklepach pełno ozdób, pomysłów na prezenty, światełek. A może tak zrobić coś samemu? Może uszyć ozdoby na choinkę, albo poduszki, albo drobiazg dla bliskich zamiast kupować gotowy prezent?

Dzisiaj pokażę Wam kilka moich znalezisk, głównie z http://www.pinterest.com, może Was to zainspiruje i spróbujecie zrobić coś niepowtarzalnego i niebanalnego. Jedno wiem na pewno SATYSFAKCJA GWARANTOWANA:)

Co powiecie na:

SKRZYDŁA

PODUSZKI

A może taki ŁAŃCUCH

Niestandardowe pakowanie prezentów – dla mnie SUPER

I jeszcze taki drobiazg

Przyznaję, ja też uległam czarowi Świąt i oto moje dzieła:
kolaz_muchy

kolamuchy2

Dlaczego muchy? Potrzeba matką wynalazców, pamiętam jak w zeszłym roku szukałam takiej muchy dla Franka a znalazłam tylko szaro-burą, znowu okazało się, że chłopcy skazani są na tzw chłopięce kolory tylko. Więc wzięłam sprawy w swoje ręce:) Przyznaję, pomysł mi się tak spodobał, że w planach mam krawaty i opaski dla dziewczynek.

No, ale przecież dla moich chłopaków to za dużo, więc jeśli ktoś jest zainteresowany posiadaniem takiej muchy to zapraszam na priv.

 

 

One thought on “„Krok po kroczku, krok po kroczku(…) idą Święta”

  1. Muchy są tak bajecznie kolorowe. Tkaniny są piękne. Bardzo ładne. Ja również w tym roku zrobiłam prezenty przeze mnie uszyte. Do kupiłam jakiś drobiazg.
    Pakowalam również sama w tym roku się przygotowałam. Kupiłam wszystko wcześniej
    Miałam koncepcje poprostu a nie na ostatnią chwilę.
    Pozdrawiam

    Lubię to

Skomentuj

