Strona główna » rady nie od parady/hints » Nie taki SLOW WEEKEND

Nie taki SLOW WEEKEND

Dziś była pracowita sobota. Byłam w Soho factory w Warszawie  jest slow weekend, no niby wszystko slow- food, design, fashion.  I niestety jeśli chodzi o fashion/design to ciągle to samo dzianina/dresówka i „pianka”. Czy to się jeszcze nie znudziło, ja wiem, że to wygodne i uniwersalne, ale od „młodych” projektantów chyba można by wymagać czegoś więcej? A może moje wymagania są zbyt duże? A ponieważ mam już trochę doświadczenia w szyciu dzianin wcale nie uważam, że to slow szycie, wręcz przeciwnie. Szycie dzianin jest proste, szybkie i … fajne. Tylko, że ja już nie kupię sukienki z dresówki… A wykończenie?To zupełnie inny temat.
Ku mojemu zaskoczeniu było stoisko CottonBee.pl, więc mam próbnik:)

image

Ale za to w biżuterii był wybór.  I w końcu pojawiły się polskie kolorowe skarpety w fajne wzory i to nie jedno stoisko .

image

Skomentuj

