Strona główna » szyciowo/nieszyciowo/sewing/nonsewing » Coś na dobry początek roku/ A little thing for a good beginning of the 2015

Coś na dobry początek roku/ A little thing for a good beginning of the 2015

Mało szyję tylko dla siebie, a moim głównym postanowieniem noworocznym jest zmienić to. Dlatego zaczynam od małej rzeczy, ale bardzo mnie cieszy, choć w sumie trudno to nazwać  poważnym szyciem.

Po zeszłorocznym Biegu Niepodległości (tak, tak przebiegłam 10km pierwszy raz i mam nadzieję, nie ostatni) została mi smycz głównego sponsora. A ponieważ moja  służbowa smycz była już bardzo wysłużona i trochę wybrakowana postanowiłam stworzyć moją własną i niepowtarzalną. A oto przepis:

  1. Rozpruć, rozczłonkować gotową smycz.

smycz cz2

  1.  Zmierzyć długość i szerokość czarnej taśmy. Zaopatrzyć się w piękną wstążkę/taśmę odpowiedniej  szerokości i długości.

smycz cz3

smycz cz4

  1. Zszyć elementy ze sobą, połączyć w całość i gotowe.

smycz pion smyczI absolutnie nikt w pracy nie będzie miał takiej smyczy:) Jutro jej debiut:)

English:

My  main New Year’s resolution is to sew for myself so I’ve started with something small but very useful. After last year’s Independence Running ( yes, yes first time in my life I’ d run 10km, hope this wasn’t the last) I kept sponsor’s keychain holder. My old one was very used and incomplete, I’ve decided to sew my very own one. How I did it, you can see in the pictures.  Now, I have my unique keychain holder and tomorrow will be the debut.

Skomentuj

