Strona główna » dla dzieci/kids » Mój pierwszy strój karnawałowy. My first carnival costume.

Mój pierwszy strój karnawałowy. My first carnival costume.

O balu karnawałowym Franka dowiedziałam się tydzień wcześniej. I w całej sytuacji nie byłoby nic dziwnego, gdyby nie fakt, że byłam z Ludwikiem w szpitalu od ponad 2 tygodni z nikłymi szansami, że wyjdziemy przed balem. Franek wymyślił sobie, że chce mieć strój Strażaka Sama, cóż było robić?  Wyjścia były dwa, albo coś kupimy gotowego, albo trzeba uszyć.

Mnie oczywiście do szycia specjalnie zachęcać nie trzeba, a po tak długiej „abstynencji szyciowej” i ciągnącym się w nieskończoność pobycie w szpitalu plan był taki: w weekend ja ogarniam szycie i Franka w dzień, a  Druga Połowa zostaje w szpitalu.

Tkaniny i guziki kupiłam w moim ulubionym sklepie Outlet tkanin (www.outlettkanin.pl). Naprawdę uwielbiam Panie, które go prowadzą, zadzwoniłam dzień wcześniej, powiedziałam co potrzebuję (bo czasu było mało) i jak przyjechała wszystko ogarnęłyśmy w kilka minut. W niedzielę szyłam, szyłam aż uszyłam:)

kolastrażak

Nie miałam żadnego wykroju, więc z koszulki Franka odrysowałam wykrój munduru. Mój Singer jest pełnoletni (od dawna:)) więc ma prawo mieć humory, tym razem dotyczyły one dziurek, dlatego zapięcie zrobiłam na zatrzaski. Mam już gotowe wykroje spodni dla moich chłopaków, bo dresowe spodenki szyję im baaardzo często, więc spodnie były najmniejszym problemem. Tym razem skromna nie będę i muszę przyznać, że jestem z siebie dumna, miałam bardzo mało czasu i tylko rysunkową postać za wzór, a wyszło fajnie (choć troszkę krzywo) i co najważniejsze Frankowi się bardzo podobało. Kask strażacki kupiliśmy już dawno, a Druga Połowa przerobiła mój stary parciany pasek i strój gotowy. Aha jakby ktoś miał wątpliwości to Strażak Sam wygląda tak:

pobrane

żródło: Internet

English:

I found out about Franek’s carnival party a week before. I was in hospital  with Ludwik at the time and I didn’t know when we gonna go back home. Franek wanted to be  Fireman Sam, so there were 2 solitions or to buy something or to sew. Of course I’ve decided to sew:) During the weekend I bought fabrics in outltettkanin (Saturday), and I was sewing, sewing (Sunday).

I have no pattern, I’ve redrew Franeks’s long sleeve top, I had already ready pants pattern. I’m really proud of myself, the only example I had, was a cartoon character. Franek liked hi costume a lot and that’s what counts:). Pictures above.

One thought on “Mój pierwszy strój karnawałowy. My first carnival costume.

Skomentuj

